Tuesday, January 19, 2010

a treia zi - marti

wow... azi am urcat pe ghetar pt prima oara. si cred ca este si top al altitudinii maxime pe care am atins-o eu cu picioru... 3200 m. N-am ce sa mai zic... e super fain... partiile sunt beton... eu ca incepator pot cobora pe verde si pe albastru de la 3200 pana jos in statiune. asta mi se pare fantastic. sunt si partii naspa rau si daca te tine sa cobori pe o neagra vei fi foarte incantat pe aici... sunt doua negre ce se vad de pe gemul vilei in care suntem cazati pe care coboara greii... :). A...nu cred ca am zis nimic de cazare pana acum... super. suntem cazati intr-o vila cu vedere beton intr-un apartament cu 3 camere si living si bai si bucatarie... de asemenea la parter avem un spa (prietenii ma vor ierta ca folosesc cuvantu, da-i chiar fain) unde baga jacuzzi si saune dupa ski. Partea a doua... statiunea asta se trezeste la viata pe la 11 noaptea si o tine pana dimineata. Cei ce au fost prin austria la ski par mult mai incantati decat de statiunile de acolo...

cam atata...
niste poze si va pup...

Escu

1 comment:

  1. ba ma-nervezi cat ii de fain...baga texte ca scrii fain

    ReplyDelete