Wednesday, January 20, 2010

miercuri - a patra zi - partea a doua

Dupa somnicul de dupa amiaza ne-am gandit sa mergem sa mancam la un restaurant bun, doar sauntem in tara mancarii bune. Zis si facut. Joe (tipul cu agentia de turism ce ne-a facut rost de bilete) care a mai fost pe aici ne-a dus intr-un loc de ne-au picat plombele. Domnisoara de la receptie ne-a facut si un tur al vilei sa vedem camerele... super camere, super ambianta, lemn peste tot, lumina calda... beton... ce sa mai zic... totul facut cu gust cum pe la noi nu vezi. (zero inox si faianta :)) dupa vizita ne-am facut rezervare la restaurant si seara am fost pe ei... eu ca si roman (si sunt convins ca si altii din grup care recunosc mai greu) as zice ca a fost mancare putina fata de restaurantele cu care suntem noi obisnuiti. mancare buna ce sa zic... au fost doua tabere... cei ce au mancat iepure si cei ce au mancat miel. dupa care desert. tot soiu de bunatati si de arome. dar ce e poate cel mai impresionant e cum arata totul. mancarurile erau atat de aspectoase si asa bine aranjate in farfurii de te taiai... in fine... 330 de euro la 6 oameni. :) si dupa ce am iesit de acolo la unii ne trebuia kebab dar trebuia sa o facem si pe asta. :)

Escu

1 comment:

  1. Man, cum dracu' pui pozele astea de nu se pot mari cand dai click pe ele?

    ReplyDelete