Wednesday, January 20, 2010

a patra zi - miercuri

Din pacate pentru azi nu am poze... dimineata a fost frumos dar spre amiaza s-a lasat ceata si a inceput sa ninga si pe sus sa viscoleasca. Am urcat dimineata pana la 3200 cu instructorul si am facut niste coborari dupa care ne-a filmat pe fiecare in parte si ne-a promis ca ne pune pe facebook sau ceva site similar. asa ca o sa va dau un link sa-mi admirati talentele la ski :) pe la 12:30 am mancat la restaurantul de sus de pe ghetar dupa care am incercat o coborare dar am facut-o cam blind si cum ma stiu de minune am renuntat la coborarea completa si pe la jumate am luat cabina pana jos. Sper ca maine sa fie frumos ca altfel nu prea ma tine sa ma dau pe ghetar. Cam atat pe azi. O sa revin cu linkul.

Escu

2 comments:

  1. Man, ti-o murit FreeNAS -u? ...sau, mai degraba, routeru?

    ReplyDelete
  2. Sa te caut pe youtube la bloopers?:)))

    ReplyDelete