Monday, December 10, 2012

Mini concediu la Bukovel, Ukraina

Sunt in Bukovel de 3 zile. Parerile inca nu mi-s clare. Pe partea de ski oamenii astia au muncit si au reusit sa faca ceva misto. Nu se ridica la nivele de Austria sau Franta dar e clar peste orice din Romania. Mai ales daca ai noroc si prinzi multe partii de ski deschise, ceea ce inseamna sa nu veniti la inceput de sezon.
Pensiunile pe aici par super faine. Si pe afara si la interior. Oamenii sunt de treaba. Nu prea scrie nimic in engleza si nici nu o prea vorbesc multi. Aici eu zic ca baietii au un mare minus. In rest e ca un fel de Romanie dar mai saraca. Drumurile super puscate, nimeni nu curata drumurile. Soferii locali, maestrii adevarati, deaia cum ii plac lu Flavius, n-au auzit veci de frana. Pe noi ne-a plimbat Ivan pana la partie si inpoi cu ceva Gaz 4x4 cu blocabile si chestii dealea. Ne urca si cobora Ivan un drum de 25 de grade, plin de zapada, fara nici o problema, noi, 9 in masina, ne cam asa pe noi...
Din pacate trupa s-a dezmembrat repede. Am avut un accidentat cu clavicula franta... spital la 60 de km de Bukovel... pe drum s-a defectat salvarea... l-am luat de pe drum cu masina Irinei si asa am ajuns la spital... peripetii... aia l-au si speriat putin, ca trebuie operat alea alea... in fine... omul a plecat a doua zi dimineata acasa, pe o zapada big time.
S-a terminat weekendul si s-a facut loc pe partii. Acum e chiar fain, putina lume, pariile ok pana seara... Apropo, avem nocturna si mie mi se pare super fain, mai fain ca ziua...
Mi-ar fi placut sa fie mai multe partii deschise, deocamta sunt numai vreo 5 din vreo 20. Preturile pe aici sunt jenant de mici, afara de roaming, toate sunt ultra ieftine. Pe ansamblu imi cam place, si avand in vedere distanta de la Bistrita, vreo 200 de km, zic ca merita venit.
Cam atat bye. Poze cu siguranta o sa vedeti pe facebook de la prieteni.

No comments:

Post a Comment